Mida teada enne hoolduskoristuse hinnapakkumise võtmist? (osa 2)

Eelmises blogis tõin välja mõned punktid, mida kontori hoolduskoristuse hinnapakkumise koostamise jaoks tarvis läheb. Tänases postituses selgitan neid punkte juba detailsemalt.

  1. Objekti asukoht.Kuna enamus koristustöötajaid liigub ühistranspordiga, siis peame vaatama,  kas Teie büroo ligidale ka ühistranspordiga pääseb . Juhul kui büroo asub ühistranspordi liikumise marssuudist kaugemal, siis peame arvestama teiste võimalustega kuidas kõige optimaalsemalt teie kontorini jõuda. (nt. koristaja oma autotransport)
    Juhul kui teie kontor asub meie olemasolevas tööpiirkonnas, saame  vaadata, kas Teie kontori saaks lülitada mõne lähedaloleva objekti koristaja töögraafikusse.
  2. Koristuse maht.
    Ei ole üllatus, et iga töö teostamiseks kulub aega.  Koristuse ajamõõtmise puhul on väga oluline kontori suurus ja pinna omapära. 100m2 pinna koristamiseks võib koristajal kuluda umbes n tundi.  Siin ei saa me ka arvestamata jätta puhastusvahendeid, mida suurema pinna puhul rohkem kulub.
  3. Koristuse tihedus.
    Tavaliselt arvatakse, et kontori koristamiseks piisab ühest või kahest korrast nädalas. Meie praktika näitab, et seda on vähe. Varem või hiljem näeb klient, et vähesel hooldusel hakkavad prügikastid uputama, tualettruum räpaseks muutuma ning köök meenutama rohkem sealauta kui kööki.
    Meie soovitame koristust teostada vähemalt 3 korda nädalas, eriti kui kontoris töötab palju inimesi. Juhul kui tööruumide kasutamine on väga intensiivne ( ööpäevaringne), siis räägime juba palju tihedamast koristamisest kui 3 korda nädalas.
  4. Töötajate ligikaudne arv.
    Tavaliselt on kontoris iga töötaja jaoks töölaud, prügikorv ja muud tööks vajalikud vahendid ( arvuti, monitori, klaviatuur ). Samuti kasutab iga töötaja tualettruumi, kööki ja ka puhkeruumi. Seega on oluline teada, kui palju ligikaudselt teil töötajaid kontoris on.
  5. Põrandate kattematerjal.
    Kontorites kasutatakse erinevaid põrandakatte materjale. Koristuse kiiruse seisukohalt on kõige paremaks materjaliks vaipkate. Sellele järgnevad teised niiskepesuga puhastatavad materjalid – PVC, plaat, parkett. Nende viimaste vahel ei ole enam suurt vahet – kõikide jaoks tuleb vahetada pesuvett, moppe jne.

Koristusteenuse pakkumise hind kujuneb mitmest erinevast aspektist ning iga väike aspekt mõjutab tööle kuluvat aega ja vaeva. Muidugi tasub mõelda ka koristusfirma töötaja kohapeale kutsumisest, sest see on kõige vahetum viis informatsiooni vahetamiseks.


Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /data05/virt15591/domeenid/www.spsgrupp.ee/htdocs/blog/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1044